naj me ne moti človek

http://www.youtube.com/watch?v=9EDzBCf780Y

naj me ne moti čas
ustvaril ga je človek

naj me ne motijo ljudje
ustvaril jih je Bog

naj me ne motijo njihove napake
ustvarjene so za tvojo rast

naj me ne motijo besede drugih
ustvarjene so za to, da jih prerasteš

naj me ne motijo pota drugih
skozi nje spoznavaš, katera niso tvoja

naj me ne motijo solze bolečin
skoznje se čisti tvoj duh

naj me ne moti tema ljudi
skoznjo si bistriš tretje oko

naj mi  ne bo žal za zablode
skoznje si našla svojo pot

naj mi ne bo žal za  vse sence
skoznje si ugledala sebe


naj ti ne bo žal za podarjene Luči
pripeljale so te k tebi
postala si ženska
mati
človek


naj me ne moti človek
naj me ne moti čas
naj me ne motijo besede
skoznje
si najbolj ti
skoznje
si
kar si
in boš
večno
boš...Ti.

Dragica Novak Štokelj, juilj 2011

PS Pesem je nastala po meditaciji odpiranja tretjega ocesa v Lj letos poleti v delavnici skupine Svet angelov in sem jo prebrala nasi voditeljici, gospe Marjetki. V casu meditacije so mi lile solze kot ob poplavi, toliko stvari sem doumela v enem samem trenutku. Hvala, Marjetka! Hvala, angeli!

Comments

  1. Nimam kaj dodati...res dobra!
    Lp,

    Aleksander.

    ReplyDelete
  2. Hvala, d Dragica,

    za tako krasno molitev. Pesem, meditacijo, spoznanje - pravzaprav.

    In vedno, in bolj in bolj, vem, da sem jaz najbolj jaz.

    Že kar nekaj časa, prelomen je pa bil datum: 11. 06. 1992. In kasneje potrditev: "Želim si, ker želim biti in kar želim biti"

    T in V objem zate.

    P.S.

    Sem danes razmišljala: v pesništvu nimaš resne konkurence.

    ReplyDelete
  3. Hvala, Aleksander:)Vracam pozdrave.

    Draga Vlatka,

    pesem bo konec meseca objavljena, kje, pa ne izdam, hehe:)

    topel objem. Dragica

    ReplyDelete
  4. D Dragica,

    bomo že zvfedli parvočasno,mae ne? ;)

    Topel objem tudi tebi,
    V.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini