samo ženska sem © dragica čarna

Comments

  1. Ta pesem mi je tako zelo všeč, da sem jo citirala na svojem, mislim, da na prvem blogu. Objem, R.

    ReplyDelete
  2. Zelo sem se namučila s komentarjem, ker so tiste črke za potrditev tako nerazločne, četudi mi edino vid še dobro služi.
    Tu na teh slikah si čudovita.
    Ja, celo Brevir dupe note življenja imam v roki.
    In tvoje posvetilo:
    Dragi R...,
    pravi prijatelj je angel vzajemnosti.
    Edino duhovno sem lahko vzajemna.
    Ti si me navadila na Objem, R.

    ReplyDelete
  3. Hvala, Renata!

    Objeme na splet sem prinesla jaz, prej so vsi pisali zgolj lp.
    Tudi bodi lepo in vse dobro, sem pricela pisati jaz in v trenutku je bila cetica posnemovalcev. Lepo, si mislim, danes.

    ReplyDelete
  4. Zelo dobro ... pravzaprav čudovito
    Pozdrav!

    ReplyDelete
  5. Kako si me pa ti nasel, Tjaz?

    Hvala, ker si si prebral pesem. Vracam pozdrav!

    ReplyDelete
  6. POZDRAV TJAŽU! Sem vesela, da se je javil! Ja, to Dragičino pesem sem dala na svoj prvi blog.
    Sama pa sem se odločila, da bom večinoma na svoje bloge edino pisala svoja sporočila, ker za kaj več ni časa.
    Toda Dragičine: "Rada vas imam in vas nosim v srcu!"

    ReplyDelete
  7. Kar ni na stricu Googlu menda ne obstaja hehehe! Našel preko Aleksovega bloga Izpovedi.

    Sta oba odlična poeta!

    ReplyDelete
  8. Draga Renata, hvala, ja, si mi pisala, mi posljes povezavo na moj email?
    Tudi jaz zlepa vec komu ne komentiram, pravzaprav samo se Aleksu in Tevzu, oba sta pesnika.objem.

    _____________

    Tjaz, Aleks je pesnik, ki ga tudi sama obozujem!!!ce si nasel preko njega pot, sem pocascena. Zdaj bom dala med povezave se tebe!!! Pozdrav in na lepe verze!

    ReplyDelete
  9. Berem Aleksove pesmi, da! Preko njegove poezije čutim, da mora biti dober fant.
    In Tevž??? Ima blog?
    Lep dan, kamorkoli že!

    ReplyDelete
  10. Vidim, da sem zamenjala Tjaža in Tevža. Nekoč sem tudi enkrat pri Aleksu komentirala.
    Povezave na Tevžijeve strani sem med svojimi priljubljenimi zbrisala.
    Meni je težko potrditi kometarje zaradi nejasnih slik in številk. Pa mi še edino vid dobro služi.
    Ja, Dragica, ti bom na mail poslala povezave. Si tudi takrat vedela...
    Objem, R.

    ReplyDelete
  11. Tjaž, čeprav sem te zamenjala s Tevžijem, zaradi sorodnih duš ni to nič narobe, ti bom sem prekopirala Tevžijeve strani:
    Sama tudi poznam Tevžija preko spleta, toda ker je Dragičin velik prijatelj in je Dragica moja velika spletna prijateljica, so Dragičini prijatelji moji prijatelji.
    Edino SPLETNI pa zato, ker jaz nikamor ne hodim in se z nikomer ne družim, edino preko e.mailov večinoma komuniciram...
    http://tevz.slointer.net/
    Prišli ste na domačo stran Tevžija-M. Potočnika.

    Pesnika, pisatelja, predvsem pa človeka, ki hoče s svojo poezijo in fotografijo polepšati dan ali vsaj trenutek komu izmed vas. Zato vas vabim, da obiščete tudi mojo stran s poezijo in fotografijo, ter jo delite z menoj.

    Sicer pa se veselim vsakega vašega komentarja, ki mi ga lahko pošljete na meil. Le tako bo ta stran lahko še boljša in moja poezija še bolj plemenita za vaše srce.

    Naj vam bo življenje lepo. Polepšajte ga tudi drugim!





    Tevži Matjaž Potočnik
    http://www.locutio.si/avtorji.php?ID=209
    Matjaž - Tevž Potočnik

    (*6. julij 1968, Slovenj Gradec) ekonomist, varuh oseb s posebnimi potrebami. Živi v Ljubljani in na Prevaljah. Osnovno šolo je obiskoval na Prevaljah, srednjo v Želimljem in nato študiral ekonomijo v Ljubljani. Zaposlen je bil v Servisu dobrote mladih v Ljubljani (1993 -2001). Od leta 2001 je bil zaposlen pri mednarodni karitativni organizaciji Vincencijeva zveza dobrote, ker pa so ga zaradi daljše bolezni odpustili, je s pomočjo Zavoda za zaposlovanje ustanovil Društvo Prijateljev Dobrote, preko katerega zdaj pomaga ljudem v stiski.

    Publikacije:
    KO SRCE SPREGOVORI, pesniška zbirka, samozaložba, Prevalje 1989
    PESEM KORENIN, pesniška zbirka, samozaložba, Prevalje 1994
    ŽAREK DUŠE, pesniška zbirka, samozaložba, Prevalje 2000
    JONATANOV LET, pesniška zbikra, samozaložba, Prevalje 2007
    S TEBOJ SKOZI ŽIVLJENJE, pesniška zbirka, Kulturno društvo Mohorjan, Prevalje 2007.
    http://www.youtube.com/watch?v=b989ZKZZG60
    Tevž M. Potočnik: NA KRILIH LJUBEZNI


    ReplyDelete
  12. O hvala za vse tole. Bom pogledal. Me veseli, da se tudi preko bloga pletejo in spletejo prijateljske vezi.

    Lepo nedeljo vsem!

    ReplyDelete
  13. Draga Renata, hvala ti za vse povezave, dobila!
    In za kratek Tevzijev zivljenjepis z bibliografijo, vesel bo tvoje pozornosti! Topel objem!!!

    Tjaz, mala skupinica smo, pesnikov, zelo povezanih, ...ki se cenimo in spostujemo in bodrimo, ko nam je tezko! Smo vsi samoratske duse, nenavajeni, da se nam komentira, izjemoma kdaj kdo in takrat smo preseneceni, kdo je zasel pomotoma k nam...

    Jaz sem v belgiji, to ni skrivnost, na svoji strani mam, Tevzi je v Sloveniji, kje je pa Aleks, pa ne vemo! On je skrivnostni poet, ki ga nihce osebno ne pozna! Tudi tebi lep konec tedna.D

    ReplyDelete
  14. Res pestra skupinica. Upam, da ne "zaprta" za druge, hehe.
    Sem vesel, da smem spoznavati še kakšno sorodno dušo, ki mu poezija ni tuja in tako podeliti svoja razmišljanja, misli, utrinke.

    Belgija! O lepo. Jaz pa ostajam kar na domačih tleh!
    Včasih zna tudi sivina biti lepa, zato naj bo ... Pozdrav!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini