moje pesmi © dragica čarna

Comments

  1. O spet čudovit video!
    Kako paše glasba, dobra izbira. In fotke ...
    Zelo všečno!
    Pozdrav!

    ReplyDelete
  2. Tjaz, hvala ti! To sva pa naredila skupaj z mojim sinom, jaz sem izbrala fotografije, vnesla verze k slikam,izbrala glasbo, on pa je dal na you tube in spremenil datoteke! Vsega se ne znam, se bom pa kmalu naucila vsega, da bom pri videu samostojna. Ustela sva se s sumniki, a popravljati se nama ni dalo:))))

    Bodi lepo.

    ReplyDelete
  3. Potem pa še večje pohvale!
    Res mi je všeč. Le tako naprej!
    Obema s sinom čestitke!

    ReplyDelete
  4. Ste tudi moji metulji s travnikov.
    Tvoja Družina.
    Niste nikogaršnji.
    Ti najmanj sebi pripadaš.
    Potem pripadaš svojim NAJbližnjim.
    In tvoji NAJbližnji pripadajo tebi.
    Si tudi moj metulj, moja vrtnica breskove barve,
    pa moj zemeljski Angel.
    Ne morem, da te ne bi imela rada,
    v globoki duhovni povezanosti, R.

    ReplyDelete
  5. tjaz, res je bilo zanimivo: miska ni delala in mi je fantic hotel pobegniti! Jok, sinko moj, tole bova pa nocoj koncala, ali pa...te mama ne pozna, ko bos ti njo prosil to ali ono! In sva zakljucila, hehe. Potem pa se mu je na koncu zelo zjasnil obraz, ko sem ga navedla kot avtorja videa. Vse muke z mamo so bile pozabljene. Asi es la vida!

    ...
    Draga Renata, seveda, le vcasih se cutimo, kot da smo do neba sami, saj ves, kako to gre in pesem ujame trenutke, ki so poslani v vecnost. Prav zato pa pesmi obozujem, ce pesnik zna izbrati tisto, kar se zdi najbolj absurdno, hehe.

    Hvala tudi tebi, ker me beres. Objem za oba!

    ReplyDelete
  6. Čudovito, draga Dragica,

    nikakro pa ne pozabljena!

    Vo Vlatka

    ReplyDelete
  7. Draga Vlatka,

    v to pa sem prepricana!!! Hvala!
    V Objem!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini