molitev za mamo © dragica čarna

Comments

  1. To pa je ena izmed pesmi, ko se ti orosi oko, četudi ne bi hotel.
    Čudovito. Besede, izbor glasbe, fotografije ...

    ReplyDelete
  2. Tjaz, ta video je naredil Tevzi, njegov izbor glasbe in fotografij njegove mame.samo pesem je moja...
    Bo pa pohvale vesel!!!

    Hvala, da prides komentirat, meni se to sploh ne da vec!
    Ojej, kako spreminjamo se ljudje.

    ReplyDelete
  3. Potem pa vse čestitke Tevžiju in jasno tudi tebi za pesem samo.
    Sem bil na njegovi strani oz. blogu. Vse čestitke!

    Verjamem da se človek počasi naveliča komentirati. Kdo ve, morda se bom pa tudi jaz nekoč. No za zdaj še ostajam tak kot sem ...

    ReplyDelete
  4. tjaz, ocitno ti ni se nihce sekal kril...

    ne dopusti tega, nikoli!

    Saj pri Aleksu in Tevziju pokomentiram pesmi, to mi ni tezko, ne da pa se mi pisati na moji strani...
    Ko so verzi na strani, kot da niso vec moji in le se zdalec opazujem, morda se bodo koga dotaknilo, morda nikogar. V vsakem primeru so nastali zaradi mene in ko jih izdihnem, spet lahko diham dalje.

    Tako so meni pesmi, nekaj najbolj intimno mojega. Od vedno, odkar zivim.

    ReplyDelete
  5. O zelo lepo povedano.

    Ja se ne pustim!
    Lepo bodi ...

    ReplyDelete
  6. Draga Dragica,

    molim/o zanjo vsakon jutro in večer. Mama je mama in vsi imamo mame.

    TO V.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini