čas hodi mimo mene

Slika, avtorica Anastasia the Great

čas
 hodi mimo mene
uro za uro
dan za dnem 
leto za letom
mimo

č
as me ne gleda v oči
z menoj ne klepeta
niti se mi ne nasmiha

včasih se ustavi
me pogleda v hrbet
in potem stopi
še hitreje naprej

ko ne zmorem več
mu na skrivaj
podstavim nogo

spotakne se
se razjezi
ponori
in še hitreje odide naprej

čas hodi mimo mene
me ne gleda v oči
mi ničesar ne zaupa
me ima vedno na razdalji
in nikoli mi ne pove

da me ima rad...

.čas hodi mimo mene.

@dragica


Comments

  1. Ja, ko bi lahko šel z njim ... Lepo!

    ReplyDelete
  2. ob njem...
    Po svetu sem, tjaz in brez neta ves cas prakticno, zato zamujam s komentarjem!

    Bodi fajn, hvala!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini