JOTTA A.-AMAZING GRACE (MY CHAINS ARE GONE).BRAZIL

Comments

  1. To pesem poklanjam moji deklici...na njen praznik!

    Love, love, love...:)

    ReplyDelete
  2. ...ko ima odrasla duša otroški glas.....,

    Draga Dragica,

    tudi z moje strani tvoji prečudoviti deklici vse najlepše za njen praznik.

    VTO V.

    ReplyDelete
  3. Hvala, draga Vlatka!
    naj ti ob tej priliki tu napisem, da pri tebi ze nekaj dni ne morem komentirati, sla sem malo brat in se informirat, zakaj, pa sem dobila sporocilo, da se iz tujine NE MORE KOMENTIRATI, razen ce nisi pri siolu registriran. Ukinili so komentiranje iz tujine.

    In ker nisem - niti nikjer drugje, razen na blogerju, ti bom komentarje posiljala na mail in jih bos ti potem ze dodala k tebi k ustrezni temi.

    Objem, D

    ReplyDelete
  4. Draga Dragica,

    me preseneča, da je do tega prišlo. Mar nismo v Evropi?

    velja.

    Vobjem,
    Vlatka

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini