o ljudeh


Clovek veckrat misli, da je prisel do dna cloveske hudobije, a vedno znova spozna, da dna ni, ko govori sovrastvo.
...
Clovek veckrat misli, da ko dela dobro, da se mu bo vracalo dobro: kje pa, takoj ko neha servisirati svet z dobroto, se mu vrne bumerang hudobije.
...
Boj se ljudi, ki si jim delal dobro, prav zaradi tega te bodo sovrazili, ko bos odsel dalje po svoji poti.
...
Veliko grenkega je stopilo v moje zivljenje, a izdali so me vedno tisti, ki sem jim dala najbolj  plemeniti  in posteni del sebe.
...
Na izdajalcih sloni svet.

Dragica

Comments

  1. AnonymousJune 29, 2011

    Sledi so me pripeljale sem...zares dobre misli.

    Lp,Kjanez

    ReplyDelete
  2. Pozdravljen, Kjanez:)
    Tudi pesmi pisem, le oglej si spodaj,ce se ti da.
    V dusi sem pesnica, izrazanje skozi verze je najbolj moje.

    ReplyDelete
  3. Draga Dragica,

    za hudobije ne vem, ker nisem hudobna. In glih včeraj mi je ena gospa numerologinja razlagala, kako sem predana drugim in ne sebi, tako, da o tem ne morem govoriti. Če pa pogledam sosedo, vidim, da res ne pozna konca svojih hudobij.

    Se ne strinjam. Človeku se vedno vrne dobro, če le ne pričakuje, da od dotične osebe. Ti daš meni, jaz drugemu, drugi tretjemu, tretji četrtemu....in na koncu da stoti tebi. Sreča in dobrota je krog.

    Ne rabiš se bati ljudi, ki si jim delal dobro. Tvoja dobrota ostaja tvoja. Kdor ne zna ceniti, da si mu delal dobro, je slepec, ki te želi izkoristiti.

    To je pa šola. Vedno nas izdajo ljudje, ki smo jih sprejeli blizu. Drugi nas ne morejo, saj o nas nič ne vedo.

    Ne, ne sloni svet na izdajalcih! Svet sloni na poštenosti, ki se kad tad izkaže. Je pa res, da se moramo pošteni pošteno boriti proti nepoštenim.

    P.S.
    Bodi to kar si in se ne oziraj na druge, kaj o tebi pišejo ali mislijo.

    Slabi ljudje, slabo govorijo!!! Moj rek, ki sem ga že kako dobro izkusila v življenju, zato se nikoli nisem in se ne bom s tem obremenjevala.

    ReplyDelete
  4. Draga Vlatka, to so misli o ljudeh na splosno, ne veljajo za vse, dalec od tega, so le nek splosni vzorec zivljenja.

    Tvoja avra je bela, kar pomeni, da si res velik altruist.

    na kratki rok se cloveku vraca vse sorte, a na golgi, sem prepricana tudi jaz, da ni slabega, ki ne bi moglo sluziti za dobro.

    objem.

    ReplyDelete
  5. Draga Dragica,

    vem, da so. Tudi moje misli so.

    Moja avra je bela, ker sem ljubezen. ;))))

    Ne, ni slabega.Ker se vsako slabo izkaže za dobro, le zaupati moramo Višjemu.

    Vo V.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini