Non hay otro como tu

Comments

  1. Este es mi nuevo blog, solo mio...
    Los pasos como la luz, desde lejos...cada vez mas cerca.

    Mis pasos, mi vida, mis lagrimas, mi alma.

    ReplyDelete
  2. Matevz, hvala ti.

    Tik tak sem imela blog narejen, izbrala sem pa barvo, ki mi je ta trenutek najblizje...

    Tu se bom poigravala z besedami v vseh jezikih, ki jih znam in se potrudila, da se se vec naucim.

    Moji koraki, moje zivljenje, moje solze, moja dusa.

    Hvala ti za prvi vpis:))) Video pa je itak znan, saj si ga ti naredil. Objem.

    ReplyDelete
  3. bella, bellissima.... forse ancora più bella se detta con la voce, recitata...

    ReplyDelete
  4. Manfredi, sei semplicemente grande:)

    Si, è una buona idea, lo faro un giorno.
    Grazie:))

    ReplyDelete
  5. Draga Dragica,

    končno nekaj zares tvojega. Vse četitke. Mi je zelo všeč.

    Čisto nova energija. Bravissima.

    ReplyDelete
  6. Draga Vlatka, zelo dolgo sem zorela za ta korak in sploh nisem vedela, ali ga bom, ce ga bom oz kdaj ga bom naredila.

    In pride jutro in pade odlocitev, intuitivno.

    Ko poslusas sebe, se vedno prav odlocas.
    Se ti zdijo dobre energije? Hvala. Pesem je sele lepa, pravijo tisti, ki jo razumejo. Objem.

    Zues, thank you a lot:)

    ReplyDelete
  7. Draga Dragica,

    ja, vedno je treba poslušati svoj notranji glas. Ta je vedno pravi. In nezmotljiv.

    Zelo dobre energije. Resnično.

    Pesem mora biti lepa, saj si vrhunska pesnica.
    Jo bom sedaj poslušala.

    VO V.

    ReplyDelete
  8. Draga Dragica,

    nihče ni boljši od tebe.

    Sem pesem razumela: nekaj razumem špansko, nekaj italijansko. Sicer ne znam prevesti dobesedno, a mi je legla na dušo. Intuitivno.

    Bravo in še enkrat bravo!

    VO V.

    ReplyDelete
  9. Draga Vlatka,

    zelo si blizu, natancneje ni enakega tebi.
    Vsak od nas je edinstven, ali pelje edinstvenost v slabem ali dobrem, pa zavisi od nas.
    A edinstvenost nam je dana cisto vsem. Le odkriti se moramo, v cem.

    Hvala, da si prebrala in komentirala.

    ReplyDelete
  10. Draga Dragica,

    je res.

    Itak,da berem, pa še stran je zelo prijetna na oko in za dušo.

    Vo V:

    ReplyDelete
  11. I just saw your YouTube movie: no hay otro como tu... The text, the music, the pics are simply stunning, you have a way to speak with your heart and touch the soul, you touched my soul, made me cry of beauty,tenderness and love, thank you for sharing this with me xxx P.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini