moj angel


http://www.youtube.com/watch?v=hTScilnHJJo&feature=related

Franco Battiato, L'ombra della luce


ob meni bodi
moj angel

kot noč
ki zaziba sence
kot luna
ki pričara dan
milijonom zvezd
brez kril


moje oči
kot neskončnost
v tvojih
moje dlani
kot pretoki
v tvojih

hodi z menoj
ob meni
tvoja Luč
v meni
tvoj duh
ves moj

ko spim

ko jem
ko delam
ko sem
bodi z menoj
bodi ob meni
čuvaj me
vodi


ko me je strah
naj te ne bo strah z menoj
ko jokam
ne joči z menoj
ko oklevam
ne postopaj ob meni
in ko trgam svoj svet
ga ne cefraj z menoj


samo ob meni bodi
tvoja senca v moji
tvoja misel v moji
tvoje barve ob mojih
tvoja energija ob moji
tvoja tišina v moji
moj angel

Dragica

Comments

  1. wow, d Dragica,

    vedno boljša in boljša.

    Pesem je super, kot vse tvoje.

    VO V.

    ReplyDelete
  2. res wow!

    naj te čuva *

    ReplyDelete
  3. Hvala, draga Vlatka, na mail je priromalo kar nekaj pohval. vsi tisti, ki ne morete komentirati in poskusate, komentirajte z googlovim racunom.

    Draga i, hvala.

    Tudi tebe.

    Objem za obe.

    ReplyDelete
  4. Draga Dragica,

    res si carica.

    Vo V.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini