moje pesmi © dragica čarna

Comments

  1. Imam težave tako s svojim starim računalnikom, kot s povezavami na videe na spletu in na tvoj blog...
    Tako na žalost ne morem pogledati tega sporočila...
    Četudi sem večinoma samo doma, nimam časa za splet in bloge.
    Toda e-pošta še najbolj deluje...
    Rada te imam in te nosim v svojem srcu, R.

    ReplyDelete
  2. Čudovit video. Dobra izbira vsega; tako fotografij, glasbe kot tudi besedila.
    Upam, da se bo dala nova zbirka kje dobiti, ko bo!
    Pozdrav, Tjaž.

    ReplyDelete
  3. Draga Renata,
    vedno, ko se oglasis, sem vesela komentaja! Hvala. Video si bos pa ogledala, ko si bos lahko...hvala ti za tvoje lepe besede in hvala ti, ker me imas rada...
    Topel objem.

    Dragi Tjaz,

    hvala. Izbor je moj, tako slik kot verzov ob njih, le sin je moral ubogati in mi lepo dati na you tube po vrsti, kot sem zelela, hehe. Kot ves, je to sila zamudno delo in ti vzame precej casa.

    Ko bo zbirka - bom sporocila, zagotovo.

    Tudi tebi lep pozdrav.

    ReplyDelete
  4. Draga moja Dragica,

    ZNOVA IN ZNOVA UGOTAVLJAM, DA SI NAJBOLJŠA PESNICA, KAR JIH POZNAM!

    Si prerasla vse sfere živečega in se dvigaš, dvigaš....

    Topel objem in vse dobro,

    Vlatka

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini