los silencios del tiempo/ tišine časa

photo © marija orasanin



los silencios del tiempo  / tišine časa
como los respiros del alma / kot dihanja duše
buscan el olor de tus huellas /iščejo vonj tvojih sledov
vuelven / se vračajo
se pierden/ se izgubljajo
preguntan / se sprašujejo
¿por dónde ir?/ v katero smer?
se giran / se obračajo
se paran/ ustavljajo
se miran/ se gledajo
¿por dónde ir?/ v katero smer?

los silencios del tiempo/ tišine časa

como la luna llena/ kot polna luna
andan por las praderas/ hodijo po travnikih
acariciando/ božajo
las flores dormidas/ speče cvetlice
¿pasaste por allí?/ si šel tu mimo?
cantando a los ríos/ pojejo rekam
¿dejaste un mensaje/ si pustil skrivno sporočilo
secreto por mi?/kje zame?
besando/ poljubljajo vetrove
los vientos que sí, ¡saben de ti!/ ti ja,ti  zate vedo!


las orillas del corazón/ bregovi srca

despiertan/ se prebujajo
la cama/ postelja
está vacía/ je prazna
y el color/ in barve
del respiro/vdihov
sabe de luz/poznajo luč

silenciosas/ tihi

las pausas/ presledki
nombran  tu eco/ izgovarjajo tvoj odmev
y el tiempo/ in čas
no contesta/ ne odgovarja
no se molesta / se ne pretvarja

.el tiempo/ .ćas

 nunca me llamó/  me nikoli ni
por mi nombre./poklical po imenu.

.el tiempo/ .čas

 nunca me dejó/  mi nikoli ni pustil
sus besos. / svojih poljubov.


Ljubezni brez doma © dragica čarna




Comments

  1. Krasno!
    "Tišine časa...
    Iščejo vonj tvojih sledov ..."

    Uh.

    ReplyDelete
  2. Hvala, tevzi! pozabila sem odgovoriti, oprosti:)

    Bodi lepo!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini