vse nebo sem si jaz


 
http://www.youtube.com/watch?v=_Rf2ANd-3U8


vse nebo sem si jaz
vse zvezde
sem jaz

 ko strah zaboli
 ko prostor zajoka
 ko se stekla spogledajo
    ko se vrata potuhnejo
    ko omare ne zaplešejo
    ko zavese ne sanjajo več
     
 vse nebo sem si jaz
 vsak začetek
 sem jaz

sebi sem luč
sebi sem svet
sebi sem luna
sebi sem dom

vse nebo sem si jaz
vsi planeti
sem jaz

svet

ki mu je potekel rok trajanja
ljubezen
ki ji je padla cena

spoznanje
da se čas ne spogleduje
ne s pogumnimi
ne izjemnimi


vse nebo sem si jaz
vsa svetloba
sem jaz


sebi sem sestra
sebi sem brat
sebi sem žena
sebi sem mož

vse nebo sem si jaz
vse teme 
sem jaz

sebi sem mati
sebi sem oče
sebi sem hči
sebi sem sin

vse nebo sem si jaz
vse galaksije
sem jaz


sebi prijateljica
sebi  stvarnik
sebi  bog


vse nebo sem si jaz
vsak začetek
sem  jaz
vsak konec
jaz


Dragica   

Comments

  1. Draga Dragica,

    in točno to si si in točno to smo si mi, če smo mi, kar mi smo.

    VVO V.


    Super pesem.

    ReplyDelete
  2. Dooooobrrraaaaaaa pesem!

    ReplyDelete
  3. Vedno znova se rad vračam sem. Zelo dobra pesem! Tako kot vse, ki jih najdem na tej strani!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini