leap year / prestopno leto

l&u
kompas
ljubezen preskoči
udarce
...
compas
el amor salta
los golpes

...
tu  has entendido la teoria: 7 8 9 10  es el final (  123 123 )
que mas?
la semana que viene te veo y me lo tienes perfecto!
...

ti si razumela teorijo: 7 8 9 10 je konec ( 123 123)
še kaj?
naslednji teden te vidim in da mi to obvladaš!

...

desde el principio 
12 123456 123 123 baila
con los pies en el suelo

...

od začetka
12 123456 123 123 pleše
z nogami na tleh 

...
como delante del infierno:
"Lasciate ogni speranza voi che entrate"
canta  el compas

...

kot pred peklom
" Pustite  vsako upanje pred vrati"
poje ritem

@dragica

Comments

  1. Ljubezen preskoči udarce.

    Izjemno dobra misel.

    Draga moja, vse lepo zate.

    Velik in še večji objem,
    Vlatka

    ReplyDelete
  2. Verz - misel se mi je porodila, ko sem poslusala ritem, kompas...tudi meni se je takoj zdela posebna.

    Objem.D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini