prepusti se...

Comments

  1. Tako mocno sem se ponovno nasla v teh verzih, da sem se vrnila k njim...

    Imam pa novo pesem, napisala sem jo sredi ene od meditacij v zadnjih dnevih...hvala, angel tretjega ocesa:)

    ReplyDelete
  2. Draga Dragica,

    vedno napišemo nekaj, kar nam lahko kasneje koristi, zato tudi pišemo, pravzaprav.

    VO V.

    ReplyDelete
  3. Draga Vlatka,

    vsaka pesem, ki je bila ze nekoc zelo nasa, lahko to postane v razlicnih obdobljih zivljenja znova in spet:)

    Vceraj sem bila na pogrebu, na sedmini se mi je priblizala simpaticna gospa zarecih oci, podjetnica, ki zivi in dela v Italiji in mi pricela pripovedovati napamet verze nekaterih mojih pesmi, s katerimi se indentificira.
    Mislim, da taksne fan se nimam. Imela sem svoje case gospoda na izjemno pomembni funkciji v Be, ki me je prav tako sokiral s poznavanjem mojih verzov napamet, na nakem srecanju se mi je priblizal in jih pricel recitirati.
    takrat obmolknem in samo poslusam in se cudim, koliko ljudi se najde v pesmih, ki so tako intimno moje.

    Bodi lepo. Za kar nekaj casa se poslavljam.

    ReplyDelete
  4. Draga Dragica,

    je res. Saj je del nas.

    Super. In tako vidiš, da pomeniš mnogo ljudem, ki jih sploh ne poznaš. In koliko je še takih ljudi, ki jih nimaš prilike srečati?

    Tudi tebi vse lepo.
    Uživaj, kjerkoli že si. In bodi ti.

    VO V.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini