ko te ni © dragica čarna

ko te ni
kot te besede tu
do katerih mi ni
ker so tako prazne
tako neprijazne
ker očitajo
in je molk lepši
samota prijaznejša
od vseh očitkov

vrti se čas
kolesari
lenari
poležava
meditira
se sonči
spet piše
spet joče
ga ni
ga je premalo
pa spet je
zaspi
se zbudi
se prestraši
zamuja
se ne disciplinira
ne pleše prav
ne posluša
si nič ne zapomni
brez ritma je
z vnetimi mišicami
ves čas zunaj tempa

vrti se čas
kot luna
le okoli mene ne
kot sonce
le okoli moje hiše ne
kot pomlad
ki pa pri meni
redko potrka
se mi nasmehne
in me pelje ven

vrti se čas
vrtim ta čas
vrti me čas

Ljubezni brez doma, Dragica Čarna

Comments

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini