v tolikih. / en tantos.

photo@ Nathalie Marissel

v tolikih imenih
v tolikih inicialkah
v tolikih besedah
v tolikih.

v tolikih pogledih
v tolikih stikih
v tolikih dotikih
skuštravih laseh
korakih postavi
v tolikih.

v divjih laseh
in vonjih
ko ovonjavam prfume
zate vem
se s teboj igram
te sprašujem
si izmišljam dialoge
se šalim
te mudim
te čutim
v tolikih očeh
v tolikih.

lovim utripe
tvojih
v tolikih sanjah
zate vem
zate ljubezen
četudi
raztresena po poljih
odložena med cvetlice
nikjer posejana
brez otrok
in brez menedžerjev
sama
tiha
moja
med inicialkami časa
med poljubi vetra
nekje med tu
in tam
samo moja
zvestoba
in ti nekje
na nekem ogledalu
moj spomin.

en tantos.
en tantos
en tantos nombres
 en tantas iniciales
en tantas palabras
en tantas.

tantas miradas
en tantos contactos
en tantos toques
en rizados cabellos
pasos posturas
en tantos.

en cabellos salvajes
y aromas
cuando pruebo
perfumes
para tí sé
juego contigo
te pregunto
invento diálogos
invento bromas
 te tomo el pelo
te entretengo
te siento
en tantos ojos
en tantos.

busco
tus vibraciones
en tantos sueños
para tí sé
para un amor
aunque disperso
 por los campos
metido entre las flores
en ninguna parte
sembrado
sin niños
y sin gestores

sola
silenciosa
mía
entre las iniciales del tiempo
entre los besos del viento
en algún lugar
entre aquí y allá
sólo mi fidelidad
y tú en alguna parte
en un espejo
mi memoria.


Iz zbirke Ljubezni brez doma, Dragica Čarna / Amores sin hogar, Dragica Čarna

Comments

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini