POVABILO K DVIGANJU ZAVESTI PLANETA


POVABILO K DVIGANJU ZAVESTI PLANETA
poigravanja © dragica
Tako nemočno se počutim ob zadnjih dogodkih glede beguncev, ki bežijo pred terorjem v svoji domovini v upanju, da se rešijo in jih po poti čakajo policijski in vojaški penderki razčlovečenih držav članic Evropske unije, ki so v boju za lastne privilegije in nehumani zakonodaji pokazale svoje resnično bistvo puhosti in hinavščine. Kot pobeljeni grobovi. Ni me sram, ker sem Evropejka ali Slovenka! Sram me je, ker smo vse manj ljudje in vse bolj pošasti brez duše. Apelirati na politike mi je kot plavati proti cunamiju, zato prosim vas, drage bralke in bralci, moji prijatelji, da se povežemo drugače. Z molitvijo, dobrimi mislimi, v meditaciji.s prižiganjem svečk vsak dan točno ob 9.00 zjutraj ali ob 21.00 zvečer. Jaz bom vsak dan ob tem času prižgala svečko in zaprosila Luči vsega Univerzuma, da so z nami v mislih na vse tiste beguce, ki so lačni po cestah, pretepani s strani policije, vojske, ustrahovani in maltretirani s strani birokrtatov in brez strehe nad glavo in upanja, da se bodo rešili pekla, v katerem so. Da ne izgubijo upanja in vere v človeka, že ko so ostali brez vsega drugega. Ne dovolimo, da svet postaja nečloveški, ne dovolimo!!! Povežimo se v svetlobi in jo naredimo močnejšo od teme. Pričeli bomo danes! . Povabilo bom prevedla za vse tiste, ki slovenščine ne razumejo...vi pa ste povabljeni, da povabite k meditaciji in molitvi vse vaše prijatelje po spletu Hvala vsem, ki se mi boste pridružili! émoticône heart

Comments

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini