boginja © dragica čarna


foto © dragica čarna

boginja

Igre 
prebujenih svetlob
v snežnobelih zvezdah
dobivajo obrise sonca
ko me boža tvoja dlan
ko me zibajo tvoje misli
ko mi srce prihaja nasproti
ko me razvajajo tvoja hrepenenja
ko mi prinašaš cvetlice v poljub
ko trobentice zadišijo z vonjem lilij
ko jablanini cvetovi zaplešejo 
z vetrom 

dihati
sanjati
poleteti

pogleda se najdeta
( čudna so pota modernih tavern)
se zdrzneta
( koliko poljubov sva zamudila?)
se soočita
( v katerem veku sva se zadnjič ljubila?)
se objameta
( kateri bogovi so na najini strani?)
nazdravita
( temna vina strasti, so prava?)

dihati?
sanjati?
poleteti?

svetloba kliče
globina vzvalovi
v igri poljubov in zvezd
čigava bo Luna?
Kdo bo žuborel ob njej?

čas 
opozarja
( brez vonja so steze granitnih kock)
vabi 
( brez poslanstva je luč, ki ne sije nikomur)
čuti 
( brez kompasa je dan, ki se ne sreča s sabo)
uči
( plitev je človek, ki ne prižiga ognja v sebi)
opogumlja

zadihaj
sanjaj 
poleti

Tako ostaneš ti. 
Tako ostaneš boginja.

© dragica čarna

Comments

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini