drzni Samuraj © dragica čarna


fotografija © dragica čarna

drzni Samuraj 

izpraznjeni časi
pozabljenih strug
po stepah tišine
kot galebi
kot menihi
iz davnih časov
iz flaut pozabe
prebujajo moj tok
in tebe v njem
ljubezen!

tu si
na pol poti
ti...
drzni Samuraj
kot veter
v meni

kot ugriz Zmaja
na mojem vratu
me motrijo
tvoje vranje oči
kot pravljica
sredi zim:
brez konca -
kdo ve od kod
neke noči
temnih Lun
s prerij vzhoda
tako dalec že!
in še čisto svež
na mojem vratu
ugriz Zmaja!

na pol poti
ne vem od kod
ne vem zakaj
se križata poti
in v njem
morda duša ve čemu?

© dragica čarna

Comments

  1. Lepa! Bi pasala k japonskemu večeru!

    ReplyDelete
  2. Hvala, Tevzi! Morda! In se japonsko se ucim letos, hehe. Zato pa taksne pesmi:) objem v Slovenijo.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini