Ana Melenica:POVRATAK S ONE STRANE – VRNITEV IZ DRUGE STRANI.«


Odlomek iz knjige:


Moje sjećanje počinje oko 18: 30 h, kada sam čula glas profesora, koji je obavio fantastičan posao „čišćenja” mog srca. Profesor je izašao u hodnik gdje su čekali moja kćerka i moj prijatelj, da im kaže kakvo je moje stanje.
„Netko”, tko me preuzeo na drugoj strani, htio je i pobrinuo se, da sam mogla čuti profesorove riječi, makar sam bila u dubokoj komi. Taj glas me pitao da li želim čuti razgovor između profesora i mojih bližnjih. Odgovorila sam potvrdno.
„Učinili smo sve što smo mogli, čak i više od toga. Imala je sreću, da su na terenu bili najbolji ljudi, da su stigli u rekordnom roku i da je sve napravljeno besprijekorno. Da li će se probuditi je sada ovisno samo o njoj. Ako se i probudi, ne mogu vam reći kakve će biti posljedice”, rekao je profesor.
„Želiš li se vratiti nazad u onaj drugi svijet i nastaviti tamo gdje si stala?” – pitao me glas.
Ponovo sam potvrdila i pitala sam taj glas gdje se nalazim i što se dogodilo.
„Ovdje kod mene si na sigurnom. Ovdje ti se ništa loše ne može dogoditi. Tvoje tijelo se nalazi na odjelu koji se zove CIM, gdje oživljavaju ljude kada dožive zastoj srca.” – rekao je glas.
„Zašto se to dogodilo?” – pitala sam glas.
„Bilo ti je teško, nestalo ti je snage, zato si otišla. Ako se želiš vratiti, ja ću ti to omogućiti. Budeš li se odlučila za povratak, moram te upozoriti, da će ti biti još teže. Tamo te čeka onaj zadnji dio puta koji ćeš morati proći i koji će biti najteži u tvom životu. Sada imaš priliku, da ga zaustaviš i ostaneš ovdje kod nas. Ono što trebaš završiti, moći ćeš lakše odraditi u nekom drugom životu, kada zemaljski svijet bude u boljem stanju” – rekao je glas. 

° ° ° 
Ana Malenica je znana slovenski publiki tako preko individualnega astrološkega svetovanja kot preko velikega števila člankov, v katerih ostro kritizira družbenopolitične dogodke in se bori za zaščito človekovega dostojanstva in boljšo kvaliteto življenja.

 Lansko leto je 26.11.2012 doživela zastoj srca (obsežni miokardni infarkt) in se je po nekajdnevni  komi  vrnila nazaj v naš svet. Svojo izkušnjo „romanja“ v drugi svet, kot je to sama imenovala, je opisala v knjigi „Povratak s one strane“, ki jo je napisala in publicirala v njenem meternem jeziku, hrvašcini.
Promocijo knjige je imela v Opatiji na Sejmu ezoterike 16.novembra 2013. Knjiga je med bralci  izzvala veliko zanimanje.
Za hrvaško tržišče je knjigo izdala založniška hiša HARŠA iz Bregane.
Pisateljca na enostavan in slikovit način opisuje, kaj se zgodi z čoveško Dušo, ko zapušča svoje zemeljsko prebivališče. Knjigo je možno kupiti v hrvaškem jeziku direktno pri Ani Malenici. www.astroanama.net: mail anama@amis.net ali po telefonu +386  41 444 755    

copyright Ana Malenica

poigravanja copyright dragica
Za vse astoloske nasvete in analize je Ana dosegljiva na tel.steviki: 0038641 444 755

Comments

  1. Ana, jaz sem ze kandidatka za knjigo!!!
    Hvala ze v naprej. Pazi nase. Se veliko stvari me moras nauciti.

    Topel objem.dragica

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini