Posvečeno dragi Ajri! Devi Prayer ♥ Hymn to the Divine Mother Akasha ♥ Music by Craig Pruess a...


l&u                                                                                                                                                             
naj so angeli s teboj
prijateljica moja
med tu in tam
v zlati jeseni
na gori življenja
 

skupaj
loviva snežinke
ob modrem nebu
na vrhu gora
na višavah
daleč v dolini
zlatorjavi svet gozdov
 


ob meni moj očka
in ti
kot pest debele snezinke
v dlaneh
kot radost pomladi
snežnobelih  cvetov
s komaj opazno oranžno in  zlato
v srcu lokvanja
kot ogenj bogov
katerih plameni so Luč
ki pada na zemljo
 


strah
da ne omahnem
da ne končam v dolini
me vrača domov
in klic
zbudi se
čas je
da vstaneš

se prebudis

med angeli ostani 

prijateljica moja
in ko bo cas-
bova spet skupaj!
  


Dragica Novak Štokelj

Comments

  1. Ta glasba in video me vracata v svet sanj z Ajro...dez cvetov je bil podoben temu, iz jasnega modrega neba...

    Ta glasba in petje sta dalec najvec, kaj je kdaj zacutila moja dusa. Hvala nebesom za ta dar!

    ReplyDelete
  2. Draga Dragica,

    strah je popolnoma odveč.

    VTO V.

    ReplyDelete
  3. Lepa pesem in lepa glasba!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini