Dragica Čarna MOJ ANGEL

Comments

  1. 3 comments:

    Dragica said...

    prijatelj
    dan priklice
    angela

    Hvala, Tevzi!!!
    December 06, 2011
    _i_ said...

    Dragica,

    misli, ki se dotaknejo globine, čudovita glasba in dobro izbrane fotografije. In vsak prikliče svojega angela..

    Res lepo*
    December 06, 2011
    Vlatka said...

    Draga Dragica,

    veličastno.

    Vo V.
    December 06, 2011

    .....

    Ker so bile tezave s posnetkom, sem video prenesla se enkrat, starega pa izbrisala.
    Hvala vsem, ki ste pesem prebrali...in lep dan.

    ReplyDelete
  2. Hvala Dragica,

    čutenje težko izražam z besedami, vendar vse kar zmorem, ti lahko samo rečem-čudovito stvarjenje, stvarjenje višjih sfer in dimenzij.
    To zmoreš samo ti, ki si enkratna, neponovljiva in sporočilna iz drugih frekvenc vsakdanjosti.

    pozdrav in uživaj življenje!
    M

    ReplyDelete
  3. Krasna pesem, krasna metitacija, krasne fotografije!!! Kar tako naprej.

    Lp, Lara

    ReplyDelete
  4. Drage:

    -i- hvala. veliko mi pomeni, ko se pesem nekoga dotakne. Pomeni, da bo prezivela.

    vlatka, hvala. Ce si jo tako dozivela, bo nekaj na tem.

    M, kaj naj ti recem?

    Pocascena. Da smo lahko iskreni in pristni, je treba vedno vase. ti to dobro ves. Hvala ti.

    Lara, hvala, hvala.

    Sama dekleta?

    skoda, da ni angel zenskega spola!

    Objem za vse.

    .........................................


    Tu pa se posebno sporocilo za Vlatko:

    kot ves, ze vec kot dober mesec oz dva se na siolu iz tujine ne da komentirati, razen ce nimas odprtega bloga in si registriran kot Slovenec, ki zivi v tujini.
    Jaz si inspekcij ne dovolim in se nisem registrirala pod posebnimi drobnoglednimi pogoji, zato - kdorkoli bi spekuliral kje v mojem imenu ali komentiral - NISEM TO JAZ.

    Bi ti pa kdaj kaj rada pokomentirala, pa ne morem, zal!!!

    Objem, Dragica

    ReplyDelete
  5. Draga Dragica,

    bodi z menoj,
    čuvaj me,
    moj angel....

    Tvoje pesmi so res enkratne.

    VVO Vlatka

    ReplyDelete
  6. To pesem je recitirala prejsnji teden na srecanju v Lj v Hotelu Union Svet angelov - gospa Carmela.

    Urednica srecanja je pripela na facebook posnetek in fotografijo s pripisom, da je pesem ganila do solz vse udelezence srecanja.

    tako je bila ta pesem iz nastajajoce zbirke prva prebrana v javnosti in odziv je bil fantasticen.

    Hvala ti, Moj angel!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini