Ljubiti ne pomeni vkleniti. © Ajra Pogačnik




Amar no significa encadenar. /Ljubiti ne pomeni vkleniti. 
Amar significa liberar. / Ljubiti, pomeni osvobajati.
Y cuando damos libertad allí /In ko zmoremo svobodo dati tam,
donde es más fácil poner cadenas. / kjer je najlažje natakniti okove,
entonces estamos cerca de nuestra/ potem smo blizu svoje resnice
verdad y nuestro amor es amor / in naša ljubezen je ljubezen
en el verdadero sentido de la palabra. /v pravem pomenu besede.
Nada ocurre como fin en sí mismo. /Nič se ne dogaja kot samo sebi namen.
Todo sucede por alguna razón. /Vse se dogaja iz nekega razloga.
Permitimos que suceda. /Dovolimo, da se dogaja.
Y sucederá siempre de nuevo. /In dogajalo se bo vedno znova.
© Ajra Pogačnik


Traducción en español 
© dragica čarna

Comments

  1. Draga, spoštovana Dragica!
    Že zelo dolgo (predolgo) moj blog (al1ka) sameva in čaka na svoj čas. Zelo rada vas berem in kar nekaj časa nisem mogla na ta blog. Vesela sem, da mi je spet uspelo in upam, da bom tudi v prihodnje lahko brala vaše globoke misli. Objem, Alenka

    ReplyDelete
  2. Draga Alenka, hvala za ta vpis! Blog sameva, saj pisem na facebooku in tam oobjavljam vse, kar nastaja in zgolj za moje prijatelje. Tudi sama nekaj casa nisem mogla gor, ker javlja neko sporocilo, da je blog nevaren. Zaradi cesa, ne vem! Poisci me z mojim imenom in priimkom na fbju in se bereva. hvala ti za tvoj vpis in drzim pesti, da kmalu kaj objavis. Velik objem. Dragica

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

prijateljici Ajri Pogačnik, + 13. 2. 2011

Ajri...

Jina mahsa amini - ژینابەندان posvečeno ubiti Kurdijki Jini - Masha Amini